به دلیل سوءاستفاده در بازار آنلاین؛ گوگل در فرانسه 150 میلیون یورو جریمه شد به گزارش سیبكس سازمان رگولاتوری تنظیم رقابت در فرانسه جریمه ای ۱۵۰ میلیون یورویی برای گوگل تعیین كرده است. دلیل این جریمه سوءاستفاده گوگل از تسط خود در بازار تبلیغات آنلاین اعلام شده است. به گزارش سیبكس به نقل از آسوشیتدپرس، سازمان تنظیم مقررات در فرانسه (Autorité de la concurrence)جریمه ای ۱۵۰ میلیون یورویی (معادل ۱۶۶ میلیون دلار) برای گوگل تعیین كرده اند. دلیل این جریمه سواستفاده گوگل از سلطه خود در بازار تبلیغات آنلاین اعلام شده است. این سازمان اعلام نموده از خریداران تبلیغات برپایه كلیدواژه ها سو بهره برده است. روش هایی كه در پلت فرم Google Ads استفاده می شوند مبهم هستند و درك آنها كار مشكلی است. علاوه بر آن شركت تمام این روش ها را به روشی نا متوازن در قبال مشتریان به كار می گیرد. سازمان رگولاتوری تنظیم رقابت در فرانسه به گوگل دستور داده قوانین مربوط به تبلیغات و همینطور فرایندهای مربوط به فریز كردن حساب های مشتریان را شفاف كند تا از تعلیق غیر منصفانه حساب های آنان جلوگیری شود. این جدیدترین حلقه از زنجیره جریمه كشورهای اروپایی ضد گوگل است. این شركت در قاره اروپا در كسب و كار موتور جستجو با رقابت اندكی روبرو است. گوگل در اطلاعیه ای اعلام نموده درخواست بررسی این رای را می كند. همینطور این شركت اعتقاد دارد سیاست های تبلیغاتی اش برای پشتیبانی از مشتریان در قبال تبلیغات سودجویانه ساخته شده است. این جریمه هم در حقیقت از شكایت شركت مشاوره آنلاین Gibmedia شروع شد. گوگل در سال ۲۰۱۵ میلادی حساب تبلیغاتی این شركت را معلق كرد. 1398/09/30 13:06:56 5.0 / 5 4926 تگهای خبر: آنلاین , بازار , گوگل , مشتری این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط آزمایش ابزار هوش مصنوعی که از خود نسخه های مختلف می سازد پای مایکروسافت به شکایت از اوپن ای آی باز شد جریمه مدیران شبکه های اجتماعی برای انتشار آگهی سلاح معرفی جدید ترین عینک زیرنویس کننده گفتار برای ناشنوایان نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۴