Sibex سیبکس

رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه در سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس

رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه در سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس سیبکس: سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (IRAN ITEX 2024) با محوریت کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی، از 18 تا 20 مهر ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران انجام می شود.


به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با هدف «کاریابی و اشتغال (دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی بصورت تخصصی)»، «عرضه فناوری ها، نوآوری ها و رونمایی از دستاوردهای جدید» و «انتقال تجربه و دانش» برگزار می گردد.
همین طور در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی، سخنرانی های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ ها برگزار می گردد که فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان به وجود می آورد.
نمایشگاه ملی ایران ایتکس رویدادی در عرصه کسب و کارهایی است که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی درگیر هستند و می توان از آن به عنوان اولین نمایشگاه کشور نام برد که بصورت تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعدادهای برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می کند.
این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط کاربردی میان صنعت و دانشگاه، شناسایی افراد مستعد و برتر کشور و ورود این افراد به صنعت انجام می شود. همین طور امکان ارائه محصولات و خدمات مختلف شرکتها به آسانی و با کمترین هزینه و زمان به علاقه مندان این حوزه فراهم می شود و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان و صاحبان صنایع ایجاد می شود.
همین طور نمایشگاه ایران ایتکس در عرصه شناسایی استارتاپ های توانمند و برقراری ارتباط آنها با مجموعه های فعال در عرصه مذکور فعالیت می کند.
«شرکت های حوزه صنایع الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «شرکت های حوزه امنیت و شبکه»، «بانک ها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت های زیر مجموعه»، «مجموعه های دهنده خدمات بانکی و مالی، پرداخت و تجارت الکترونیک»، «کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری و ارکان بازار سرمایه و بورس»، «شرکت های بیمه و شرکت های زیر مجموعه»، «اپراتورهای مخابراتی و اینترنت»، «فروشگاه های اینترنتی و ارائه دهندگان خدمات برخط»، «نرم افزارهای ارائه دهنده انواع خدمات»، «مجموعه های فعال در عرصه رمز ارزها و متاورس»، «شرکت های ارائه خدمات هوش مصنوعی»، «مجموعه های فعال در بازار تبلیغات و بازاریابی» و «ارائه دهندگان خدمات ابری، انواع سرور، هاست و دامنه»، «واحدIT و منابع انسانی گروههای صنعتی، تولیدکنندگان انرژی و فروشگاه های زنجیره ای، گروههای نفت، پالایش و پتروشیمی و کارخانجات»، «دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و تکنولوژِی، مراکز نوآوری و شتابدهی»، «استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان» همچون گروه هایی هستند که در نمایشگاه حضور دارند.
«پنل سخنرانی مدیران موفق (سخنرانی بزرگان حوزه فناوری اطلاعات بصورت داستان وار و در امتداد انتقال تجربه)»، «کارگاه های آموزشی (ارائه موضوعات آموزشی جذاب برای بازدیدکنندگان)» و «پنل استارتاپ ها (بررسی چالش ها، داستان های موفقیت ها و شکست های استارتاپ های بزرگ و درحال رشد) همچون رویدادهایی هستند که در کنار نمایشگاه ایران ایتکس برگزار می گردند.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی iranitex.com مراجعه نمایند.



منبع:

1403/07/18
14:33:20
5.0 / 5
106
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , بازار , بانك
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است