Sibex سیبکس

نخستین رویداد سرمایه گذاری در عرصه علوم و فناوری های شناختی

نخستین رویداد سرمایه گذاری در عرصه علوم و فناوری های شناختی سیبکس: همزمان با برگزاری رویداد فن نما در اصفهان، رویداد سرمایه گذاری «کاگنوپل» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری انجام می شود.


به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، آیین اختتامیه و رویداد سرمایه گذاری رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی (کاگنوپل) و معرفی تیم های برتر به عنوان رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، در اصفهان برگزار می گردد.
این رویداد ملی با حضور تیم های استارتاپی و ده ها سرمایه گذار در حاشیه رویداد «فن نما»، چهارشنبه یازدهم، مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در روشن دشت برگزار می گردد.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی (کاگنوپل) در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی ها و بسته های پرورش شناختی و هوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادهای مالی، علمی و تخصصی در اصفهان انجام می شود. در این مراسم همین طور از پوستر اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی نیز رونمایی خواهد شد.



منبع:

1403/07/10
14:03:23
5.0 / 5
146
تگهای خبر: توسعه , سرمایه گذاری , فناوری , نمایشگاه
این مطلب سیبکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سیبکس - SibeX

سیبكس

فناوری و محصولات اپل

sibex.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سیبكس محفوظ است