اثربخشی كارگروه افزایش رضایت مشتركین در آسیاتك سیبكس: شركت آسیاتك با تشكیل كارگروه های تخصصی از كارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راهكارهای افزایش رضایت مشتركین را در دستور كار خود قرار داده است. به گزارش سیبكس به نقل از مهر، با عنایت به تاكید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباب ضرورت صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامه ریزی های قبلی، شركت آسیاتك با تشكیل كارگروه های تخصصی از كارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راه كارهای افزایش رضایت مشتركین را در دستور كار خود قرار داده است. طبق اعلام روابط عمومی آسیاتك، بعد از تشكیل این تیم ها و كارگروه های تخصصی در تمامی زمینه های در رابطه با مشتركین، گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد ارائه شد و نتایج حاصل از این گزارش ها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت. در این خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، كاهش زمان انتظار، ارتقا كیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا كیفیت خدمات بعد از فروش، بهبود كانال های ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری شركت بوده كه این روند تا رسیدن به درجات مطلوب تر، ادامه خواهد داشت. این گزارش حاكی می باشد با عنایت به برنامه های اجرا شده در حوزه پاسخگویی به مشتركین، فاكتورهای مختلف همچون زمان انتظار، تماس از دست رفته، كیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایر موارد بهبود چشم گیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی است. شركت آسیاتك از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش كیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده می نماید. 1398/05/21 15:44:35 5.0 / 5 4923 تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , سخت افزار , سرویس این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بومی سازی ساعت اتمی برای اندازه گیری زمان با دقت صدم نانوثانیه رفع فیلترینگ به معنای رها کردن فضای مجازی نیست گالوانیزه و گالوانیزه گرم تعمیر جاروبرقی با گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات ویژه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۴