ممنوعیت 600 برند چینی در آمازون سیبکس: آمازون ممنوعیت بیش از 600 برند چینی در این فروشگاه اینترنتی به سبب نظرات قلابی را تایید نمود. به گزارش سیبکس به نقل از ایسنا، آمازون در واکنش به گزارش روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست درباب حذف بیش از ۶۰۰ برند چینی که در ۳۰۰۰ هزار حساب فروشنده صورت گرفت، اعلام نمود این شرکتها عامدانه و مکررا سیاستهای مربوط به نظر مصرف کننده که تشویق به ارسال نظرات مثبت را ممنوع می کند را نقض کرده بودند. این فروشگاه آنلاین برای اولین بار آمار مذکور را در مصاحبه سیندی تای، نایب رئیس منطقه ای آمازون با شبکه تلویزیونی CCT چین مطرح کرده بود اما اقدامات گسترده دراین زمینه را بی سر و صدا نگه داشته بود. برخورد با برندهای متخلف از پنج ماه پیش شروع شد اما بعد از ممنوعیت برندهای Aukey و Mpow توجهات بیشتری جلب شد. این فروشندگان جوایزی همچون کارت هدیه به مشتریان برای ارسال نظر عرضه می کردند. آمازون بعدا برندهای RAVPower و واوا و برندهای کمتر شناخته شده دیگر را به سبب رفتار مشابه ممنوع کرد. مشخص نیست چه تعداد برندهای غیرچینی با ممنوعیت مواجه گشته اند. بر اساس گزارش انگجت، نشانه هایی از دور زدن این ممنوعیت توسط فروشندگان چینی دیده شده است بعنوان مثال ایرباد Aukey تحت برند Key Series فروخته می شود. با این وجود می توان گفت استراتژی ضد کلاهبرداری گسترده به میزان قابل توجهی بازار آمازون را تغییر داده و این به بهای ممنوعیت شرکتهای متخلفی بوده که به شدت به فروش در آمازون وابسته هستند. منبع: سیبكس 1400/06/29 13:49:08 5.0 / 5 791 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , بازار , مشتری این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط پای مایکروسافت به شکایت از اوپن ای آی باز شد رفع فیلترینگ به معنای رها کردن فضای مجازی نیست جریمه مدیران شبکه های اجتماعی برای انتشار آگهی سلاح معرفی جدید ترین عینک زیرنویس کننده گفتار برای ناشنوایان نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۳