ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت كرد سیبکس: لوح تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، برای سومین سال پی در پی، به ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کنندهی این لوح تندیس رسید. به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، عصر سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران اجرا شد. در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رییس کمیتهی اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رییس سازمان ملی راندمان و تعدادی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند. در این مراسم، لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آنرا دریافت کرد. با اهدای این لوح تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و اولین ارائه دهندهی ۵G در ایران، بعنوان «یکی از پیشگامان عرصهی رضایتمندی مشتری در راه دستیابی به اهداف باارزش اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است. ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند. منبع: sibex.ir 1400/03/27 23:25:50 5.0 / 5 3512 تگهای خبر: دیجیتال , صنعت , مشتری , مهندس این مطلب سیبکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تولید جوهر زیستی با قابلیت چاپ پچ قلبی و بهبود لطمه های میوکارد ابداع یک کاتالیزور جدید برای تولید هیدروژن سبز با نور تولید دو ماده سازگار با محیط زیست برای حذف مواد سمی رنگزا از پساب سند حکمرانی داده در مراحل نهایی قرار دارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۱